دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ۴۲ بسته سرمایه گذاری از منطقه آزاد کیش در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الله عبدالملکی با اشاره به رونمایی از ۱۳۰ بسته برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران به ارزش ۹۴۵ میلیون دلار در این نمایشگاه گفت: ۴۲ بسته سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در این نمایشگاه به سرمایه گذاران عرضه می‌شود.

حجت الله عبدالملکی در حاشیه نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق افزود: توسعه سرمایه گذاری در گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها و نیاز‌های گردشگران از جمله احداث هتل، خطوط حمل و نقل، مراکز تفریحی در مناطق آزاد ایران دنبال می‌شود.

وی دومین اقدام این مناطق را تبادل گردشگران و علاقمندان به سفر عنوان کرد و تصریح کرد: تبادل گردشگران خارجی و ایرانی با وجود ۷ منطقه آزاد با پتانسیل عالی برای گردشگران می‌تواند سودآور باشد و در این نمایشگاه به دنبال عقد تفاهم نامه با شرکت‌ها و فعالان گردشگری برای راه اندازی تور‌های گردشگری ترکیبی و تبادل گردشگر هستیم.

نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه با حضور مناطق آزاد ایران و ۱۱۰ شرکت کننده از کشور‌های مختلف دنیا تا ۲۹ مرداد برپاست.