مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری کیش در زبان‌های فارسی، لاتین، چینی و عربی برای ارائه در ۸ نمایشگاه منطقه‌ای تنظیم شده اند.

رحیم سرهنگی در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش به نقش موثر رسانه‌ها و نماد‌های جزیره کیش در جذب سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: ترغیب سرمایه گذاران به انجام و یا ادامه سرمایه گذاری در جزیره کیش و تسهیل کسب و کار‌ها با بهره گیری از منابع موجود، عاملی برای ایجاد درآمد پایدار سازمان است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، وی گفت: ترغیب طبقه خلاق برای حضور در کیش همزمان با توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مالی، ارتقا حوزه آموزشی و زیرساخت‌های جزیره عوامل مهمی برای رشد و پیشرفت منطقه با حضور سرمایه گذاران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به زیرساخت‌های جزیره اشاره کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت افراد متخصص در حوزه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کرد.

رحیم سرهنگی توسعه گردشگری را عامل مهمی در پایداری اقتصاد جزیره برشمرد و گفت: با توجه به موقعیت کیش در منطقه، می‌توان نسبت به ایجاد هاب مالی در آینده اقدام کرد.

وی افزود: جزیره کیش ظرفیت مناسبی برای بخشی از فناوری پیشرفته به شمار می‌رود.

رحیم سرهنگی به زیرساخت‌های موجود در جزیره اشاره کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت افراد متخصص در حوزه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کرد.

مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران از جمله افزایش پروازها، توسعه صنعت گردشگری کیش، مشارکت‌های مردمی، رسیدگی به مسائل درون سازمانی، استفاده از نیرو‌های قدیمی و با تجربه، ارتقا روابط بین المللی و توسعه و احیای تجارت جهانی، اصلاح زیر ساخت‌های سرمایه گذاری، حمل و نقل موارد مطرح شده در این نشست بود.