معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش مصوبه دومین جلسه کمیسیون استمهال و وصول مطالبات مبنی بر بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی‌ها را با هدف حمایت از سرمایه گذاران ابلاغ کرد.

ابلاغ مصوبه بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی‌های سرمایه گذاران کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: سرمایه گذاران و بدهکارانی که تا پایان شهریور امسال نسبت به تسویه اصل تعهدات و چک‌های برگشتی بصورت نقدی و یا تهاتر با املاک سهل و البیع و مورد تایید سازمان اقدام کنند مشمول طرح بخشش خسارت تاخیر تادیه می‌شوند.

براساس این اطلاعیه سرمایه گذاران با مبلغ خسارت تا سقف ۳۰ میلیارد تومان از ۳۰ درصد و تا سقف ۶۰ میلیارد تومان با ۲۵ درصد و تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان با ۲۰ درصد تخفیف بهره مند می شوند.

سرمایه گذاران با مبلغ خسارت تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان ۱۵ درصد، بیشتر از ۲۰۰ میلیارد تومان ۱۰ درصد بخشش براساس مصوبه دومین جلسه کمیسیون استمهال و وصول مطالبات سازمان بهره مند می شوند.

سرمایه گذاران برای بهره مندی از مصوبه بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی‌ها می‌توانند در این مدت نسبت به تسویه بدهی خود با سازمان منطقه آزاد کیش اقدام کنند.

معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: در راستای حمایت از گردشگری کیش قطعات با کاربری هتل مشمول بخشش ۵۰ درصد خسارت تاخیر تادیه چک‌های برگشتی خواهند شد.