تقویم دیواری همای تهران، برنده جایزه ی سیمرغ چاپ

 

 

 

تقويم ديواري مجموعه تصاوير کاخ گلستان که براي سال 1393 توسط واحد ارتباطات بازاريابي و تبليغات شرکت انبوه سازان هماي تهران طراحي شده و با سرمايه گذاري اين شرکت انتشار يافته است در «چهاردهمين جشنواره ملي صنعت چاپ ايران» برنده «سيمرغ چاپ»  شـد.

در اين جشنواره که توسط اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ايران برگزار شد، برترين هاي عرصه هاي گوناگون صنعت چاپ و نشر (در 36 بخش)، توسط هيات داوران برگزيده شده و در مراسم ويژه اي با حضور جناب آقاي دکتر علي جنتي (وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ايران)، مديران، مسئولان، پيشگامان و دست اندرکاران صنعت چاپ و نشر در اسفند ماه 1393 معرفي شدند.

تقويم ديواري هماي تهران با مجموعه اي از تصاوير زيباي کاخ گلستان، توسط استوديو گرافيک هماي تهران طراحي و صفحه آرايي شده و توسط چاپ ابيانه با مديريت حميد متواضع (از پيشگامان صنعت چاپ ايران) با تکنيک هاي حرفه اي و تخصصي چاپ و ورني UV به زيباترين شکل ممکن منتشر شده است.

واحد ارتباطات بازاريابي و تبليغات هماي تهران، علاوه بر ارسال اين تقويم ها به مشتريان، مديران و همکاران خود، تعداد قابل توجهي از آن را نيز در اختيار علاقمندان از جمله مديران محترم سازمان ها، ارگان ها و نهادهاي ذيربط، سازمان يونسکو، سازمان يونيسف، سازمان ميراث فرهنگي، موزه ها و ... قرار داده است.

لازم به ذکر است، کاخ گلستان که يکي از زيباترين شاهکارهاي ماندگار معماري و هنر کشورمان مي باشد، در تيرماه سال 1393 در سي و هفتمين اجلاس سالانه ي کميته ميراث جهاني يونسکو در کامبريج در فهرست ميراث جهاني ثبت شد.

شرکت هماي تهران به پاس گراميداشت ارزش هاي ميراث ارزشمند کشورمان سعي دارد هرساله بخشي از اين آثار بي نظير را در قالب تقويم ديواري منتشر ساخته و در اختيار علاقمندان قرار دهد. تقويم ديواري «باغ هاي ايراني» نمونه ديگري از اين تلاش براي سال 1394 است.

 

http://homayetehran.ir/sites/default/files/images/news/1393.pdf